22 Ocak 2008 Salı

KEVGİR- KAVUNLU CHEESECAKE VE DAMLA SAKIZLI, BADEMLİ UN KURABİYESİ

Esra’dan mail alınca inanılmaz heyecanlandım, Kevgir’le ilgili olduğunu anladım ama konuyu tahmin etmem mümkün değildi. Kevgir’de Zerrin ve Esra’nın yaptıkları işi takdirle takip ediyorum. Bu sayıda benim tarifleriminde yayınlanacak olmasından dolayı çok mutluyum. Diğer bir mutluluk sebebimde derginin kapak resminin damla sakızlı kurabiyelerim olarak seçilmesi oldu, gerçekten çok sevindim...

Esra çay saati bölümü için bir şeyler hazırlayıp, hazırlayamayacağımı sordu, tabiî ki evet dedim, ama ne yaparım diye düşünürken, eşim “bir cheesecake yaparsın, bir de kurabiye” dedi ve sorum cevaplanmış oldu. Cheesecake’i değişik yapmalıyım dedim ve kavunlusunu denemeye karar verdim, sonuçla karşınızdayım. Diğer tarifim ise hepimiz sevdiği un kurabiyesinin damla sakızı ile lezzetlendirilmiş hali, tabi biraz da süslendi.

Hiç yorum yok: