31 Ocak 2008 Perşembe

TARİFSİZ!

Temmuz ayına başladık ve ben blogu açtığımdan beri ilk defa tarifsiz bir yazı yazıyorum. Başlık aslında iki anlam içeriyor; evet bu yazıda tarif yok ve ben cumadan beri çok güzel 3 gün geçirdim, bu da tarifsiz...

Anlatmaya cumadan başlayayım. Cuma sabahı mail kutumu açtığımda Söke Un'dan Aliye Hanım'dan bir mail geldiğini gördüm. Mailde, sitede yer alan Ruşeymli Bol Tahıllı Ekmek tarifimi beğendikleri kendilerinin de deneyeceklerini, yeni çıkan ruşeymli ekmek karışımlarından da bana, denemem için, göndermek istedikleri yazıyordu. Ne kadar şaşırdım ve sevindim anlatamam, Aliye Hanım'la yazıştık ve öğlen bu kocaman koli işyerime gelmişti, içinde görebileceğiniz gibi ekmek karışımları, unlar ve puding karışımları vardı. Pudinglerden birini hemen kullanarak, kurabiye yaptım. Ekmek karışımlarını ise en kısa zamanda kullanarak, yeni ekmek tarifleri vereceğim. Teşekkürler Aliye Hanım ve Söke Un....


Cuma akşamı bu mutlulukla eve geldim ve kendimi mutfağa attım. Daha önce bahsettiğim gibi Bake Shop- Ayşem ile tekrar buluşma sözümüz vardı. Ben de hayırlı olsun ziyareti yapmak üzere, nazar değmesin düşüncesiyle Ayşem'in hediye ettiği kalıpla bu kurabiyeleri yaptım, yanına minik vişneli-çikolatalı ve fındıklı çikolatalı muffinler ekleyerek Cumartesi öğlen Bake Shop'ın yolunu tuttum. Ayşem ve Tülay Hanım'la keyifli bir sohbete koyulmuşken 2 blogcu daha geldi, Selen ve Müge. Tabii sohbet daha da koyulaştı ve uzadı, 1 saat diye gittiğim tükkanda! 3 saat kaldım. Son olarak da Özlem ve tatlı oğlu geldi. Sanal ortamda başlayan paylaşımların gerçek yaşamımıza yansıması çok keyifliydi.
Kolajda görülen minik kurabiyeler ise Ayşem'in ziyaretçilerine ikram ettiği fındıklı kurabiyeler, o kadar lezzetliydi ki uzun süredir kurabiye yemeye direnen Aşçı Yamağı bile itirazsız yedi. Tükkana gidip tadına bakmanızı tavsiye ederim:)

Ve pazar... Polonezköy'e kahvaltıya gittik. Kahvaltıdan sonra kendimizi hamaklara attık ve çocukluğuma geri döndüm. Kahkahalar eşliğinde sallandım, rüzgar, bulutlar, yemyeşil doğa ve yaprak hışırtıları tarifsizdi.
Ve işte hamakta sallanan ben....

Hiç yorum yok: