31 Ocak 2008 Perşembe

İKİ RENKLİ CHEESECAKE

Tam da mutfakta çok kalmıyorum derken yine tatlı tarifi...Cheesecake tutkunu olduğumu kesin yazmışımdır ama blogu izleyen herkes de kolayca anlayabilir, sık sık tarif yazmamdan farklı türlerini denememden. Kesinlikle çok zevk alarak tereddütsüz yediğim, yerken baygınlık vermeyen bir tatlı benim için.

Aslında bu cheesecake yeni yapılmış değil, 1-2 hafta önce arkadaşlarımıza giderken götürmüştüm, ama yazmaya fırsat bulamadım. Başka şeyler öncelik kazandı. Dün aynı tarifle muffin kalıbında küçük cheesecakeler yapınca artık yazayım dedim:) İşyerindeki arkadaşlarıma sözüm vardı cheesecake için, durum böyle olunca ben de bütünü işyerinde kesip servis yapmak eziyetli olur diye muffin kalıbını kullandım.

Yukarıdaki büyük olan, kalbin yarısı limonlu, yarısı çikolatalı ve kahveli. Üzerini çikolata ile süsleyip, desen yaptım ve kahveli drajeler kondurdum. Altta görünenler ise iş yerine götürmek için yaptığım minik cheesecakeler. Tarif için limonlu cheesecake'ime yönlendireceğim sizleri, aynı tarifi uyguladım, sadece limon koymadan ikiye bölüp, yarısına espresso ve bitter çikolata ekledim. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: