31 Ocak 2008 Perşembe

PASTIRMALI MAKARNA

Yemek günlüklerini takip ederken, beğendiğim sayfalar uzun süre güncellenmediğinde sıkılırdım, bugünlerde ben de sayfayı güncellemekte sıkıntı çekiyorum işte ve evde yoğunum, yeni şeyler deneyip, fotoğraflarını çektim ama günlüğe ekleyip tarifleri yazmaya fırsat bulamadım. Bu sorunu en kısa zamanda çözeceğim, bu hafta sonu yeni tarifleri yazıp, daha sık güncelleme yapacağım:)
Pastırmalı makarna özellikle tarifini vereceğim bir yemek değil, sadece pastırmayı seven aşçı yamağına yaptığım ufak bir sürpriz. (daha doğrusu evde yemek yok ne yapalım derken, haftasonu kahvaltısından kalan pastırmaları makarnaya ekleyerek uydurulmuş bir yemek:) Ispanaklı, domatesli ve sade makarnayı haşladıktan sonra 50ml kadar krema ekledim, ocağı kapadıktan sonra Feriköy'deki organik ürünler pazarından aldığım taze kekiklerden 3-4 dalın yapraklarını ekledim ve son olarak pastırmaları doğrayarak ayrı bir tavada hafifçe pişirdim ve makarnaya ekledim. Hepsi bu...Kolay bir akşam yemeği oldu ve severek yedik. Akşam evde yemek yok krizine çözüm olabileceğini düşündüğüm için de sizlerle paşlaşmak istedim. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: