7 Şubat 2008 Perşembe

DAMLA ÇİKOLATALI TAHİNLİ KURABİYE

Uzunca bir ara oldu arkadaşlar yeni bir şeyler yazmayalı.Okulların kapanmasıyla birlikte bizde ailemi ziyaret için kısa bir tatile çıktık.Oradanda siteyi güncellerim diye düşünmüştüm ama pek vakit ve fırsat olmayınca sizleride merakta bıraktım kusuruma bakmayın lütfen.Merak edip e-postama yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim :)
Annem kardeşim ve benden evdeki tahini değerlendirmemizi isteyince bizde bu çikolatalı kurabiyeleri yaptık çok lezzetli oldular.Daha önce tahinli + cevizli olanlardan yapıyordum bu sefer değişiklik olsun diye içine damla çikolata ilave ettik.İyide etmişiz sonuç çok güzel oldu.
Bu arada ben yokken sevgili Cevver beni sobelemiş ,onuda ilk fırsatta yazmaya çalışacağım,çok teşekkürler Cevver'ciğim...


Malzemeler:
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı tahin
  • 1 paket oda sıcaklığında margarin
  • 1 yumurtanın sarısı
  • 3,5-4 su bardağı un
  • 1 paket vanilya
  • yarım paket damla çikolata (ülker)

Yapılışı:

Toz şeker ve tahini karıştırın.Üzerine yumuşatılmış margarini, 1 yumurta sarısını,vanilyayı ilave edin.Unu ve çikolatayı ekleyip sertçe bir hamur yoğurun.Ceviz büyüklüğünde parçalar alarak yuvarlayın ve elinizle hafifçe bastırıp yassılaştırın.175 derecede 20-25 dakika pişirin.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: