7 Şubat 2008 Perşembe

ÇİLEKLİ MİNİK PASTACIKLAR




Geçenlerde yaptığım bir pandispanya istediğim gibi olmayınca (tam kabarmadı ve biraz sert oldu) bende streç filmle sarıp buzluğa kaldırmıştım .Evdeki malzemelerle bir şeyler yapmak isteyince pandispanyamı çıkardım.Çözdürüp kullandım ortaya bu minik atıştırmalık tatlılar çıktı.Tamamen doğaçlama bir tarif oldu ve lezzetide beklentimin çok üzerindeydi ....


Malzemeler:
  • kakaolu pandispanya ( kakolu kekte olabilir)
  • 2 kutu krema
  • 3 kaşık nutella
  • 2 kaşık kakao
  • yarım su bardağı damla çikolata
  • üzeri için kakao veya hindistan cevizi
  • içine koymak için çilek

Yapılışı:

Keki elinizle bir kaba ufalayın.Kremayı azar azar ekleyip hamur gibi yoğurun.Nutella ,kakao ve çikolatayıda ilave edip 2 - 3 saat sertleşene kadar buzdolabında bekletin.Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp içine çilek koyun ve kurabiye gibi kapatıp yuvarlayın.Kakaoyu bir kaba koyun, topları içine atıp her yerine kakao bulaşmasını sağlayın.Küçük pasta kağıtlarına yerleştirip buzdolabına kaldırın ve servis yapacağınız zaman buzdolabından çıkarın.(Ben küçük oğlum kakaolu sevmediği için yarısını hindistan cevizine buladım.) Alternatif olarak erimiş çikolatayada bulayabilirsiniz.Afiyet olsun...






Hiç yorum yok: