11 Şubat 2008 Pazartesi

Sucuklu - Kaşarlı Ekmekler

Sucuklu_ekmekler

O kadar özledim ki öğlen saat 1'e - 2'ye kadar uyumayı... Her sabah 8'de kalkıyorum (çok erken değil ama yine de erken:)), cumartesi günleri kursa gidiyorum, kursa pazar günleri de gitmem gerekse de bazen tembellik ediyorum gitmiyorum. Ama yine de mutlaka birşey sebep oluyor ve ben doya doya uyuyamıyorum!!! Büroda sandalyemde mayışıyorum, gözlerim açık uyuyorum... Toplantı odasının kapısını kilitleyip 10-15 dk. kestiriyorum (Baba vallahi sadece 2 kere oldu...:)). Sonra sabahları kalkasım gelmediği gibi geceleri de yatasım gelmiyor. Son 1 - 2 akşamdır 10-11 gibi hemen uykum geliyor, erken yatıyorum. Bu sebepten sitemle fazla ilgilenemiyorum. Mesela şimdi de çok uykum var ve ekleyebileceğim en kolay, en kısa tarifi seçtim. Tarifini hemen yazayım da yatıp uyuyayım diye... Ama nerdeee?!?! Bu kadar gevezeliğin ne gereği vardı şimdi? Ben tarifi yazıyorum ve hemen yatıyorum:)) (Bu paragraf, saçmalanmış olma ihtimali sebebiyle, sabah Yemek Cini tarafından bizzat okunup, kontrol edilecektir...)

Malzemeler

  • Dilimlenmiş bayat ekmek
  • Kaşar peyniri (Beyaz peynir de olabilir)
  • Dilimlenmiş sucuk

Yapılışı

  1. Bayat ekmekleri dilimleyin. Üzerine dilimlenmiş veya rendelenmiş kaşar peynirini koyun.
  2. Üzerine 2-3 adet dilimlenmiş sucuk koyun ve fırınlayın. Sucukların çok kurumasını istemiyorsanız önce sucukları, üzerine de kaşar peynirini koyarak fırınlayabilirsiniz. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: