7 Şubat 2008 Perşembe

FASÜLYE KAVURMASI

Mutfağımı kaç gündür güncelleyemedim biliyorum.Bu ara yoğun bir şekilde örgü örüyorum ve bilgisayara oturup bir şeyler yazmaya pek vaktim olmadı.Doğrusu canımda pek istemedi,dönem dönem bunu yaşıyorum, bilmem sizlerede olurmu?Pratik bir yemek fasülye kavurması ,aslında fasülye turşusu ile yapılıyor bildiğim kadarı ile ama (yanlışım varsa bilenler düzeltsin lütfen) böyle haşlayarakta güzel oluyor turşunuz yoksa eğer.
İstediğiniz miktarda fasülyeyi varsa düdüklü tencerede yoksa normal bir tencerede iyice yumuşayıncaya kadar tuzlu suda hasşlayın.Soğuduktan sonra avucunuzun icinde suyunu iyice sıkın. İkişer cm uzunluğunda doğrayın.Teflon tavada 1 adet yemeklik dogradığınız kuru soğanı sıvı yağ ile birlikte sarartın.Fasülyeleri ekleyip bir iki dakikaçevirin, üzerine arzuya göre karabiber kırmızı biber ekleyip 3-4 yumurta kırıp pişirin.Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: