3 Şubat 2008 Pazar

BULGUR PİLAVI VE CACIK

Hafta sonum dehşet geçti. Haaaaaaaa dehşet deyince güzel zannetmeyin. Arka odam tam 3 haftadır, darmadağınık haldeydi. Kışlıkları döktüm. Bir sürü irili ufaklı, hurç aldım. Ortalıkta fazlalık olduğuna inandığım her şeyi paketledim. Meğer benim her şeyim fazlalıkmış. Ne çoktu, 3 haftada ancak bitirdim.

Ama şöyle; bir hafta sonu buradayım, bir hafta sonu eve gidiyorum. Dolayısıyla, ben işlerimi sadece hafta sonları yapabildiğim için, kalıyordu. Sonunda bitti. Öylesine mutluyum ki; gidip gelip arka odayı seyrettim bugün :)…

Hiçbir yere çıkamadım. Hava o kadar güzeldi ki, ben sadece iş yaptım. :(… Bu arada hiç blog ziyareti de yapamadım. Ama nasıl yapayım; bir yaptım mı 200 küsur arkadaşa gitmem gerekiyor. Ve benim kadar yoğun çalışan, iş bile yapmak için, sadece hafta sonları olan biri için, ne kadar zor anlatamam size. Bazen bana alınanlar ve gönüllenenler olabiliyor. Roket hızıyla yapmaya çalışıyorum gönüllerini. Yetişemediğim oluyor tabi ki. Tek söylemek istediğim; hepinizi çok seviyorum ve kimseyi ihmal etmek istemiyorum. Beni sadece arada, mazur görün yeter…

Bu kadar temizliğin üzerine canım en çok cacık istedi. Evet, cacık. Ben her şeyin yanına yiyebilirim cacık. Çok seviyorum. Eh sezonunu da açmışım ki durur muyum? (Kış aylarında domates ve salatalık yememeye çalıştığım için sezon ancak açıldı.)

Koştum mutfağa soydum salatalığı. Rendeledim, İçine yoğurdumu koydum. Bol nane, buzluktan çıkardığım soyulmuş sarımsaklarımdan iki adet ve saf zeytinyağı. Şöyle güzelllllllce karıştırıp, yemeğe koyuldum. Mmmmmmmmmmmm. Ama bu yalnız gitmiyor ki; ne olur, ne olur… Hah tamam buldum. Bulgur pilavı. Tekrar açtım buzdolabını. Aldım iki adet yeşilbiberi, doğradım. Yanına elbet bir kuru soğan olacak. Onu da doğradım. Pişince salçamı ekledim. O anda aklıma yine buzlukta olan haşlanmış mercimek geldi. Tam bir pişirimlik vardı hemen çıkardım sıcak suyla yıkayıp çözdürdüm (güneş enerjisi olunca 24 saat sıcak su oluyorrrrrrrrrrrrrrrrr) onuna salçalı karışımıma ekledim sonra 1 su bardağı kadar bulgurumu yıkayıp ekledim. 1 adette tavuk bulyon koydum. Afiyetle yedim. En sonda üstüne bir adet mide ilacı içtim :)…

Hiç yorum yok: