3 Şubat 2008 Pazar

ETLİ BÖREK


Sıkıntı insana yemek keşfettiriyor arkadaşlar bende kendi kendime bir sürü yemek tarifi pasta tarifi denedim. İş denediklerimi sayfaya eklemeye gelince put gibi kalıyorum. Amaaaaaan deyip oyalıyorum kendimi…

Ben bilmem bahar yorgunluğumuzdur. Ama elim hiçbir şeye değmiyor. Bizim yaman kız depresyondayım dedi. Çılgın Halenze bunu etkinlik ve sobelenme zannederek konu hakkında yazı yazdı. Bende yazıyı okuyunca sobelenmiş oldum sanırım. O kadar sobelenme arasında bir depresyon sobelenmem kalmıştı. Şimdi ben ne yapayım sizleri de sobeleyip kendimle aynı kıvama getireyim mi. Yoksa sizde zaten benim kıvamda mısınız? :)

Yooooook ben yinede yalnız başıma oyuna devam etmek istemiyorum. Yazının sonunda sobeleyeceğim bir kaçınızı. Girin sizde benim yanıma çekelim halayımızı :)…

İnanın sayfayı bırakmayı bile düşündüm ama misss kızın ve yaman kızın kızmaları sonucu. O fikrimi biraz erteledim.(korkuttular beni) :)

Yeni bir gün umarım güzel olur. Bugün uzun süredir görmediğim arkadaşlarımla akşama kudurrrrrrrmayı planlıyoruz. Belki onların verdiği enerji ve gazla ben bir müddet daha devam ettiririm.

Neyse bugün uzun yazamayacağım… Vazgeçtim sobelemiyorum da kimseyi kıyamadım sizlere canlarım…

Ben keşfettiğim etli böreği anlatayım size deneyin kesinlikle memnun kalacaksınız diyeyim… Tercihi size bırakayım…

Hepinizi çok öpüyorummmmmmm

MALZEMELER:
· 3 Yufka
· 400 gr Kuşbaşı Yağsız Et
· 2 Soğan
· Yarım demek maydanoz
· 2 Adet Yeşil Biber
· Tuz, Biber ,Kekik
· 1 Kaşık Salça
· 1 Yumurta
· 4 Kaşık Yoğurt
· 1 Çay Bardağı Sıvı Yağ

YAPILIŞI:
Eti düdüklüye koyarak kendi suyunu çekene kadar haşladım. (30 dk kadar). Yumurta yarım çay bardağı sıvı yağ ve yoğurdu çırptım iç harcı hazırladım.

Pişen eti. Rondoda çok fazla ezmeden kıydım. Soğanı ve biberi kalan sıvı yağda küçük küçük doğrayarak pişirdim. Salçayı koydum. Eti koydum bir keze kavurduktan sonra maydanozu ekleyerek kapattım.(baharatlarda eklendi)

Yufkanın birini tezgaha serdim önce yoğurtlu harçtan sonra etli harçtan içne koydum. 2. ve 3. yufkaya da aynı işlemi tekrarladıktan sonra, yufkaları rulo haline getirdim 2 şer cm kalınlığında keserek yağlı kağıt konulmuş fırın tepsisine dizdim.

200 derecede 30 dk pişti. AFİYET OLSUUUUUUUUUN

Hiç yorum yok: