3 Şubat 2008 Pazar

PATATES MÜCVER


Cuma gününe bayılıyorum… Hem hafta sonu hem de Ruhumu ve özümü oluşturan tembellik özelliğimin ortaya çıkması demek …

Uykum saat 07.30’ da biter… Alışkanlık fazla uyuyamam. Ondan sonra açarım tv yi, yaparım bir kahve, başlarım kanal kanal gezmeye… amaaaaaaaaaa hiçbir kanalda fazla durulmayacak işin keyfi orada.

Sonra sünger Bob saati…Bayılıyorum Bob’a onsuz bir hafta sonu düşünemiyorum. Kedişi doyur yavaş yavaş işleri yap derken öğleni buldururum. Akşama kadar cnbc deki hafta boyunca kaçırdığım dizilerin tekrarını keyifle izlerim (bu Pazar günü de devam eder)

Aklımdakilerden biri de bütün hafta denemek isteyip de deneyemediğim tarifleri denemek.

Canım sıkıldıkça da blog gezerim…Ama hafta sonları çok kimsesiz kalıyor bloglar. Yazı eklenmiyor… Kimse ile görüşülemiyor (halbuki çoğumuz çalışan bayanlarız ve hafta sonu ancak ilgilenebiliyoruz blogumuzla diye düşünüyordum) Kayboluyor herkes ortadan (bazen ben de yapıyorum )))))

Sanırım bu hafta sonu benim gibi ev kuşu birkaç arkadaş olur beraberce dolaşırız sayfaları…

Bu tarifim hafta sonları en çok sevdiğim kahvaltılıklardan biridir. Patates Mücveri bu benim keşfim. Bir kişi daha ortaya çıkıp senden önce keşfettim derse heyttttttttttttttttttttttttttttttttttt savulsun korksun benden. Getirsin noter belgesini… )))))))

MALZEMELER VE YAPILIŞI:
4 Adet patates rendeledim. İçine önce 1 Çay bardağı süt koydum, 2 yumurta kırdım toz kırmızı biber tuzu ekleyip karıştırdım ve en son alabildi kadar( koyu kıvam olmayacak) un koydum. Tavadaki yağ iyice kızdırdım. Kaşık dolusu alarak tavaya yayvan koydum arkalı önlü kızartarak aldım… Mis mis. AFİYET OLSUUUUUUUUUUUUUN.

Hiç yorum yok: