2 Şubat 2008 Cumartesi

Limonlar ve Blog oyunları




Bir süredir internette geçirdiğim zaman oldukça azaldı. Yine de, buradaki tüm dostlarımı hiç aksatmadan izleyemeye çalışıyorum. Her birimiz aileden gibi olduk. Haberlerinizi alamadıkça eksikliğini duyuyorum.
Eskisi kadar sık yorum yazamasam da, bilin ki her yazdığınızı okumaya, güzel tarifleri işaretlemeye devam ediyorum.

Zaman kısıtlı olunca, daha önce haberdar olmadığım blogları keşfetmeye, yeni arkadaşlar kazanmaya da pek fırsat olmuyor.
Ancak şans benden yana olsa gerek, bu dar vakitte bile harika bir blogla karşılaştım:
Mavi Limon
Muhtemelen çoğunuz onu tanıyordur. Ama siz de benim gibi gezi yazılarından hoşlanıyor ve henüz Mavi Limon'dan haberdar değilseniz, sevgili Ayşegül ile mutlaka tanışın derim.

Ayşegül, gezdiği ülkeleri, şehirleri, harika bir kalemle, düzgün ve akıcı bir Türkçeyle anlatırken, muhteşem fotoğraflarla süslüyor. Onunla birlikte geziyorsunuz sanki. Gezdiği yerlerse, en az anlattıkları kadar ilginç...

Ben en baştan başladım okumaya. Onun bundan haberi yok ama, her satırını büyük bir keyifle okumaya devam ediyorum hala:)

Gelelim blog oyunlarına.
Bu seferki mim sevgili FİG den geldi. Kısaca cevaplıyorum hemen.

Ben Küçükken…. Dünya şimdikinden daha güzeldi. (Ya da şimdi bana öyle geliyor.)

Aslında Ben… Yine resim yapmak istiyorum

İlk kopyam... Derslerim iyiydi, kopyayı veren olurdum genellikle. Ancak üniversitede, Statik dersinde ilk kopyamı çekmiştim (Endüstriyel tasarımda statik dersinin ne işi varsa!!)

En Saçma Huyum... Saymakla bitmez.

Cep Telefonum… Nokia nın bir türü... Alırken: "Kızımın sesini kaydedip, zilsesi yapacağım birşey istiyorum" demiştim. Telefonum hala " Aaaeenneeiii tilefön caliööö" diyen 1,5 yaşındaki Mimi sesi ile çalar.

Aşk Bence...İnsanın önce ayaklarını yerden keser, sonra poposunun üzerine oturtur:)

En Sevdiğim Bloglar...Bu soruyu yanıtlayan oldu mu gerçekten?
Bloglardan ziyade, blogları yazanların kalbimde taht kurduğunu belirtmeliyim.
Çok sevdiğim ve değer verdiğim bu yazarlar arasından Münevver- (Nane ve Limon) çok özel bir yere sahiptir benim için. Çünkü blog yazarları arasından ilk arkadaşımdır.

Münevver'i tanıdıkça, ne kadar zarif, ne kadar saygı, sevgi ve inceliklerle dolu, ne kadar yumuşak ve ne kadar tevazu sahibi bir insan olduğunu bilmem fark edemeyeniniz oldu mu?
Münevver ve ardından tanıdığım tüm blog arkadaşlarımı çok seviyorum.

Hiç yorum yok: